Shipping & Returns
Αποστολή
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε η παραγγελία σας να φτάσει σε εσάς το συντομότερο δυνατό. Ο χρόνος παράδοσης είναι 2-4 εργάσιμες ημέρες. Κατά τη διάρκεια περιόδων αυξημένου φόρτου ή λόγω ανεξάρτητων παραγόντων, ο χρόνος παράδοσης μπορεί να παραταθεί. Παρόλα αυτά, διασφαλίζουμε ότι θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να παραδοθεί η παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό.
Συνεργαζόμαστε με τις παρακάτω εταιρείες courier, προσφέροντας διάφορες επιλογές αποστολής:
- Geniki (σε διεύθυνση): €4.00
- BoxNow (σε θυρίδα παραλαβής): €4.00
Κατά την υποβολή της παραγγελίας, μπορείτε να επιλέξετε την επιλογή που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.
Προς το παρόν, πραγματοποιούμε αποστολές μόνο σε διευθύνσεις και σημεία παραλαβής εντός της Ελλάδας.
Επιστροφές
Εάν το προϊόν που αγοράσατε δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, υπό την προϋπόθεση ότι πληροί τις ακόλουθες απαιτήσεις:
- Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του εμπορική κατάσταση, χωρίς ίχνη χρήσης.
Μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του προϊόντος ώστε να επιβεβαιώσουμε ότι πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή της πληρωμής με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η αρχική πληρωμή:
- Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, παρακαλούμε να μας δώσετε τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού στον οποίο θα γίνει η επιστροφή χρημάτων.
Σημαντικές πληροφορίες:
- Τα έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων καλύπτονται από τον πελάτη, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά.
- Εάν ο πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία από τον κούριερ ή από σημείο παραλαβής (π.χ. θυρίδα παραλαβής), και το δέμα επιστραφεί σε εμάς, θα επιστρέψουμε μόνο την αξία των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής, συμπεριλαμβανομένων αυτών της αρχικής αποστολής και της επιστροφής, δεν θα επιστραφούν, καθώς θεωρούνται ήδη πραγματοποιημένες υπηρεσίες. Αυτό είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς της ΕΕ και την ελληνική νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών, υπό την προϋπόθεση ότι ο πελάτης έχει ενημερωθεί για αυτούς τους όρους κατά την παραγγελία.
- Αν ο πελάτης επιθυμεί την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας μετά την επιστροφή της, θα πρέπει να καλύψει τα έξοδα της νέας αποστολής.
Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, παρακαλούμε να στείλετε ένα email στο support@armodini.gr, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επιστροφής από τους Όρους και Προϋποθέσεις μας, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο.
Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα σας παρέχουμε τη διεύθυνση για την αποστολή της επιστροφής.
Για οποιαδήποτε ερώτηση ή ανάγκη υποστήριξης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο support@armodini.gr. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!